با یاد و تمنای یاری از پروردگار و تمام اهل درستی و نیکی و حق و عدالت با عقاید و آیین های گوناگون

« کشف دیوانگانِ معجزه گر ، هوش مصنوعی »

باوردارم خیلی از افرادی که به اصلاح دیوانه ، توهم زده و عجیب بنظرمون میرسن ، وجودشون مملو از شناختهایی شگفت آور و خاصه و شاید تخلیه نشدن اینها از درونشون باعث فشار زیاد و مشکلات بسیاری میشه ولی اگر بشه به واسطه ی ابزارهای هوش مصنوعی به زبانی قابل تعریف ترجمشون کرد چی ؟ شاید همین‌که برای دیگران قابل درک بشه که چی میگن و وجودیتسون مثمر ثمر واقع بشه ، کلیدِ آسایش و سلامت و خرسندی برای خودشون هم از این پی به ثمر بیاد . مثل یه ظرفی که بخاطر بیش از حد پر بودن در حال انفجاره ولی سَیال شدنش راه جلوگیری از اون انفجار باشه .

ولی علم و شناخت هم مثل ثروته که اگر تو مسیر درست جاری نشه خودش میشه یه مشکل که انتهای مطلب به راه حل این مشکل هم اشاره میشه .

ولی زمانی که کلی از افراد با استعداد و توانمند و نخبه هایی برنا و مسن به دلیل بی اعتنایی و مهیا نبودن بستر ، منزوی و نهایتاً دچار بیماری گوناگون میشن و شاید تو ظاهر خیلی ها بتونن خودشون رو حفظ کنند و بروز ندن که اینم خوب و یا بد بودنش جای کلی بحث داره و گاهی لازمه ما بریم تو کوه و فریاد بزنیم یا با یکی حرف بزنیم ؟

فراهم نبودن بستر از هر نظر یه مشکل بزرگه که هر مجموعه ای بهش توجه داشته به برتری رسیده چون از هرچه بیشتر از تمام ظرفیت هاش بهره بُرده و من باور دارم با راه‌اندازی این رسانه ها میتونیم دور هم جمع باشیمو توأمِ با گفتگو های حرفه ای در حضور متخصصین و مجربین ، لازمه هایی که برای عملی شدن ایده ها و رشد احتیاج داریم رو هم فراهم کنیم ، تواناییمون صرف کارایی بشه عاشقشونیم و درست و مناسبه تا دیگه از هوش و توانایی وجودی که درون خودمون انباشته میشه تحت فشار نباشیم و هم با استفاده از ابزارهای نوین مثل هوش مصنوعی به دست آورد های بزرگ و جالب و مهمی برسیم .