با یاد و تمنای یاری از یگانه پروردگار بی‌همتا و (صمد) و تمام اهل درستی و نیکی و حق و عدالت با عقاید و آیین های گوناگون 

راه حل افزایش راندمان و بازدهیِ پایین ، گران‌فروشی و سخت گیری نیست

اغلب ما انسانها دائماً در حال تولید و عرضه ی محصولاتی هستیم ، گاهی این محصول ها بشکل کالا و گاه بشکل خدمات هستند و توجه داشته باشیم که منظورمون از تولید فقط کاهای صنعتی و یا خدمات فنی نیست بلکه تجارت ، تولید محتوا و بالکل هر آنچه که به نوعی استخراج و مورد استفاده قرار بگیره محصول تلقی میشه .

یه وقتهایی هست که درآمد فرد یا مجموعه کمتر از میزانِ نیازِ در این مواقع بسیاری از ما فعالیتمون رو افزایش میدیم ، گاهی این استراتژی مفیدِ ولی گاهی لازمه کیفیت و مرغوبیت و نوع محصول رو افزایش و تغییر بدیم . گاهی به سختگیری و یا محدودیت روی میاریم ، مثلاً اگر یک کارگاه داریم ، چند تن از همکارانمون رو اخراج میکنیم و فعالیت فردی خودمون و دیگر اعضاء رو افزایش میدیم ، بازهم باید یادآور بشیم که گاهی این استراتژی صحیح ولی گاهی دقیقاً بالعکسشِ و لازمه اعضاء و شعباتمون افزایش پیدا کنه . اگر بتونیم پرشمار از این راهبردهای موفقیت رو بشناسیم و بدونیم کی و از کدام روش استفاده کنیم ، موضوعی بسیار بسیار مهم تلقی میشه .

گاها ما انسانها برای راه‌اندازی یه کسب و کار ابتدا اقدام به فعالیت میکنیم و سپس برآوُرد میکنیم و این مبانی رو آموزش میبینیم ، شاید در این شرایط موفق بشیم ولی قطعاً اگر در حین فعالیت هم از آموزش این مبانیِ الزامی خودمون رو محروم کنیم ، احتمال عدمِ موفقیت بسیار زیاده . اکثرمون این مثال رو شندیدیم که فعال کشور اروپایی چه محصولات باکیفیتی تولید می‌کنه ، عجب کشور ثروتمندیِ و چقدر رفاه اونجا زیاده ولی کمتر به این توجه میکنیم که حتی برای انجام فعالیت هایی خدماتی که بنظرمون بسیار ساده بنظر میرسه و احتیاجی به آموزش نیست ، مدتی تحت تعلیم قرار میگیرند . در حقیقت بسیاری از موفقیت های اون مجموعه به چگونگی ایفای نقش اعضاء بستگی داره و آموزشهایی ساده می‌تونه بالکل سرنوشت فعالیتمون رو به نیکی تغییر بده .